دانلود برنامه مدلیپز MadLipz برای اندروید ایفون اپل ios
کامپیوتر دانلود
دانلود رایگان نرم افزار های کامپیوتر pc و سیستم عامل ویندوز(8 7 xp vista 98)دانلود بازی های کم حجم(استراتژیک اکشن ماشینی مسابقه ای جنگی ترسناک فوتبال فلش فکری) واتس اپ وایبر اینستاگرام لاین تانگو بی تالک 2015 2016 2014 دانلود نرم افزار و بازی به صورت رایگان دانلود برنامه کامپیوتر دانلود رایگان free doenload ویندوز 7 هفت seven ویندوز 8 هشت windoows xp ویندوز ایکس پی دانلود ورژن جدید نسخه جدید اخرین ورژن و نسخه برای کامپیوتر جدیدترین

دانلود برنامه مدلیپز MadLipz برای اندروید ایفون اپل ios

دانلود برنامه مدلیپز MadLipz برای اندروید ایفون اپل ios

دانلود برنامه مدلیپز MadLipz برای اندروید ایفون اپل ios

اگر به خاطر داشته باشید، مدتی پیش به معرفی اپ MadLipz به شما پرداختیم؛ اپلیکیشنی که روی ویدئوهای آماده، صدا می‌گذارد. مدلیپز درست بر عکس دابسمش ساختاری متفاوت دارد و بر خلاف داب اسمش که برای صدا فیلم ساخته می شد، این بار خلاقان دنیای مجازی باید هنر دوبلوری خود را نشان دهید و برای فیلم های موجود در برنامه صدا بگذارید. در برنامه کلیپ های متنوعی که کمتر از ۱۵ ثانیه هستند قرار دارند و شما می توانید با آن ها کار کنید.

با نصب برنامه مدلیپز، چند امکان خواهید داشت. از میان ویدئوهای زیادی که وجود دارد یکی را انتخاب کرده و روی آن صدا بگذارید تا صدایتان به جای آن شخصیت‌ ها پخش شود، یا آن‌ که صدایتان را به صدای آن شخصیت‌ ها اضافه کنید. این برنامه که به تازگی در اینترنت منتشر شده است توانسته است ظرف مدت کوتاهی محبوبیت زیادی بین کاربران به دست بیاورد و مسلما در آینده نیز به این محبوبیت اضافه خواهد شد. بنابراین قصد داریم تا در وب سایت “ای پی کی فا” برای اولین بار آموزشی از نحوه کار با برنامه برای کاربران ارائه بدهیم. در ادامه همراه شوید.

در گام اول برای دانلود نسخه جدید برنامه مدلیپز به صورت لینک مستقیم از این لینک دریافت نمائید. املت چت

آموزش سه مرحله ای کار با برنامه دانلود برنامه مدلیپز MadLipz برای اندروید ایفون اپل ios

انتخاب فیلم :

در این برنامه ویدیو های بسیار زیادی برای شما آماده شده است که می توانید هر کدام را به طور دلخواه انتخاب کنید. از نکات قابل توجه این است که پس از انتخاب کلیپ می توانید تعیین کنید که صدای شخصیت مورد نظر شما فعال باشد یا خیر. بنابراین درست مانند یک کارگردان کنترل کاملی بر روی صحنه خواهید داشت و می توانید ویدیو مد نظر خود را بسازید.ضبط صدا :

پس از انتخاب کلیپ نوبت به ضبط صدا می رسد. برای این کار می توانید صدای شخصیت هایی را که می خواهید با صدای خود تعویض کنید. البته باید توجه داشته باشید که در این بخش باید خلاقیت به خرج بدهید تا با صداگذاری کلیپ ساخته شده جذاب تر شود تا بتوانید مخاطبان خود را راضی نگه دارید.اشتراک گذاری :

پس از ساخت کلیپ نوبت به اشتراک گذاری آن و تبدیل شدن به یک ستاره در دنیای مجازی است. هم اکنون برنامه از فیس بوک، واتس اپ و اینستاگرام پشتیبانی می کند ولی اگر می خواهید یک ستاره باشید بهتر است که برای به اشتراک گذاری ویدیو های خود یک صفحه شخصی داشته باشید.

دوبله های نهایی می توانند سوژه جذابی برای اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی باشند، به همین خاطر مدلیپز امکان اشتراک گذاری کار نهایی را نیز برایتان فراهم کرده تا مستقیما از همین اپ به اشتراک گذاری آن ها اقدام نمایید. همین حالا اگر در اینستاگرام یا دیگر محافل مجازی هشتگ MadLipz# را جستجو کنید، هزاران نتیجه برایتان به نمایش در خواهد آمد که نشان از ترند بودن و استقبال خوب از این سوژه جدید میان مردم دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : چهار شنبه 5 خرداد 1395برچسب:,
ارسال توسط parham
آخرین مطالب